22 Ekim 2012 Pazartesi

Güney'in Süpermen Sabahlığı

Uzun zamandır diktiğim bir şeyi yayınlayamıyorum. Malum evde iki tane erkek çocuk olunca insanın kendine ayıracak vakti olmuyor. Hatta bu yazıyı yazarken evde ki ses desibeli kulaklar için sakıncalı halde. Sağır olmamak elde değil.:))Gelelim bizim Supermen Sabahlığımıza;geçen yıl polardan kendimize sabahlık dikince oğlumda "bende babamın gibi sabahlık istiyorum" diye tutturdu. Kısmet bugüne aradan tam 1 yıl geçti ve bende sonunda oğlumun sabahlığını diktim.

 Öncelikle işe supermen logosunu yaparak başladım. 
İnternetten bulduğum logonun, sarı olan kısımlarını düzgün şekilde kestim ve s harfini ortaya çıkardım. 
Sonra kestiğim parçaları kalıp yaparak sarı kumaştan s harfinin içini hazırlamış oldum. 
Kırmızı kumaşın üzerine de s harfini koydum ve çizdim. 
Kumaş yapıştırıcısı ile  aplike yaparken kaymasın diye sarı kumaşla kırmızı kumaşı yapıştırdım ve makinada aplike ettim. 
Resim 1,Resim2,Resim 3 



Resim 1

Resim2


Resim3
 Kalıbımı kumaşla buluşturup şeklini verdikten  sonra :) Süpermen yazısını arka kumaşa aplike ettim.Kenarlarına ve cep ağzına kırmızı  biye geçirdim




 veee sonunda işte benim Supermen oğlum..



 Buda Ara Supermen .Abisinin resmini çekerken men men diyerek üzerine aldığı polarla bana poz

verdi.bende hiç hayır demeden resmini çektim.



15 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım, ben de oğluma sabahlık dikeceğim. Ayrıntılı yazın için teşekkürler:=)
    Bu arada ara superman'ı öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. necla hanımdan sonra şimdide sizin oğlunuzun sabahlığını gördüm inanılmaz orjinal olmuş çok yaratıcı bir fikir tebrik ederim valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM.ONLAR MUTLU OLSUN YETER. OĞLUM BU ARALAR SUPERMEN HASTASI DA..

      Sil
    2. sizinkiler pepee izlemiyorlar galiba . bizim evde 7/24 pepee varda :)

      Sil
    3. Bizde hiç pepe, caillou olmadı. 2 erkek çocuk olunca hep aksiyon hep aksiyon.bakugan,benten,baybled,vb.

      Sil
  3. Elinize sağlık efendim manken yakışıklı olunca tabi ortaya çıkan ürün daha bir güzel görünüyor :)
    süpermenlerimiz var bizim sırtımız yere gelmeeeeezzzz.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE DEMEZSİNİZ EFENDİM.. UÇMAYA KALKMASINLAR O BANA YETER:))

      Sil
  4. :)) çok güzel olmuşya bu...bayıldım valla....bu arada reklam almaya başlamışsın hayırlı olsun...ben de daha tık yok:()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM rEKLAM ALDIM AMA NECLA GİBİ HIZLI DEĞİLİM

      Sil
  5. cok şık olmuş..yakısıklı gule gule gıysın...

    YanıtlaSil
  6. bu ara bu iki yaramazın maceralarını takip edemiyorum.
    sevgiyle kalın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma bende takip edemiyorum..İkisi bir olup beraber yaramazlık yapmaya başladı artık gerisini siz düşünün:))Ara sırada arkadaşları da evde bu olaya katılıyor

      Sil
  7. AMANIN YAKIŞIKLI OĞLANA
    NE TATLI OLMUŞ ÖYLE
    ELİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil

Hürriyet

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...