26 Kasım 2014 Çarşamba

Uyku Tulumu

Her şey, geceleri 2 kez üstlerini değiştirmek zorunda kaldığım oğullarım yüzünden oldu.Güney ve Aras  uykuya daldıktan sonra ve gece boyunca çok terliyorlar .O yüzden geceleri üstlerini açmışlar mı terlemişler mi diye 2 - 3 kez uyanıp kontrol ediyoruz. Uyku bu çok kıymetli tabi...sabahları da bu yüzden uyanamıyoruz,veya  uyansak ta uykumuzu alamadığımız için çok gergin uyanıyoruz.Bu soruna bir çözüm bulmak lazımdı bende onlara uyku tulumu dikmeye karar verdim .
Tulumları diktim ama bizimkiler amaç dışı kullanmaya başladılar ve  kendilerini kutup ayısı ilan ettiler. Doğrusu oyun anlayışlarında hiç bir fark yok....
Hızlarına yetişemediği için net çıkmadı
 Poları Kipadan 17 TL ye aldım. Aslında battaniye olarak satılıyordu.Kalıp ise Burda dergisi 2013/01 sayısında çocuk kostüm  kalıbı.Logolar içinde keçe kullandım. Kalıplarıda internetten buldum.




4 yorum:

  1. çok güzel olmuş...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Zekiye geri döndü, Hosgeldin :)))
    Ellerine saglik cok guzel olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış geldi ilham geldi diyelim:))))
      Teşekkürler...

      Sil

Hürriyet

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...