3 Mart 2014 Pazartesi

"Pasta and Pasta" blogerinin yeni Headeri

Blog headerlarını tasarlamak benim için yeni bir uğraş....Header tasarlamak bana dikiş dikmek ,el işi yapmak kadar zevk veriyor.
Ayrıca bilgisayar la bir şeyler tasarlamanın da bu kadar zevkli olacağı hiç aklıma gelmemişti.Bu iş beni o kadar mutlu ediyor ki , daha iyisini yapmak adına  grafik tasarımı konusunda eğitim almayı  bile düşünür oldum. Deneme yanılmayla bu tasarımlar çıkıyorsa, bu işin  eğitimini  alırsam kendim için, bana  daha çok zevk veren bir iş yapmış olurum.

 Yaptığım headerları beğenen ve blogunun  temasına uygun  olsaydı, hemen kullanacağını söyleyen  http://emreylehayat.blogspot.com.tr adresinde ki bloger arkadaşımın, yeni blogu için; temasına uygun yeni bir header tasarladım Merak eden varsa http://ilknurolmez.blogspot.com.tr adresini ziyaret edebilir. 
                                                               Pastalar çok güzel gözüküyor....

2 yorum:

  1. Tekrar çooook teşekkürler, headerım ve ben çok mutluyuz :) sayfamın tasarımını da birazcık değiştirdim, süper oldu :) Bu arada yeni şeyler üretmek harika bir duygu biliyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar yeni yüzün hayırlı olsun.Yeniliklerin her zaman hayatın akışını değiştirdiğini fark etmişimdir. O yüzden blogunun yeni yüzünün sana bol şans ve bol bol kazançlar getirmesini dilerim.

      Sil

Hürriyet

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...