27 Ağustos 2012 Pazartesi

Üçü Bir Arada

Musa Güney ve Aras ; siz deyin Gaffur ben diyeyim Daltonlar...Aslında bu bir nostalji.Babamız, abimiz, dedemiz,hatta  kardeşimiz muhakkak bu pjamalardan giymiştir. Giymiyenlerin de hazır pjama alacak parası varmış ki ondan giymemiştir.

Musa, bu pjamadan dikmemi çok uzun zamandan beri söyleyip duruyordu. Çocukluğunda  bu pjamadan çok giydiğini hatta bütün kardeşlerinin (6 erkek kardeşin )  pjamalarının deseninin aynı olduğunu söylerdi.

Eşimin benden istediği pjamayı sonunda diktim ama bir farkla, bu sefer kardeşleri ile aynı değil; oğulları ile aynı desenli pjamayı giydi ve bende onları kayda aldım.Tabi bizim oğlanlar resim çektiğimi anlayınca hiç rahat durmadılar. Pjamanın desenine gelince eskiye göre daha modernize edilmiş:))

Üçü bir aradalara espiri olsun diye bir de  beyaz atlet giydirdim, ama beyaz çorap giydirmeyi unutmuşum.
Şimdi siz söyleyin bizimkiler kime benzemiş?





5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, Aydın da benden istiyor daha dikemedim. Bu arada Aras gene kıpır kıpır:=)))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuş... evde 3 erkek... Allah yardımcın olsun. gerçi benimde 3 erkek kardeşim ve sayısını hesaplayamadığım erkek kuzenlerimle büyüdüğüm için çok yabancı gelmiyor. Hiç halam ve teyzem de yok. Buna karşın 3 dayı bir amca... Son üç kuşakta kız çocuğu kıtlığı yaşayan bir aile olarak benimde dünyalar tatlısı bir oğlum var. Yine de evin tek kızı olmak güzel ;) Ortalıkta her yaştan boğuşan, kendilerini oradan oraya atan erkeklerin görüntüsüne yabancı değilim. Onun için sanırım senin bloğun bana çok tanıdık "bizden" geliyor.
    Allah nazarlardan esirgesin...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni birilerinin anlaması, bana çok iyi geldi. İyiki varsınız....:))

      Sil
  3. ahaa süpermiş ya bu...çok yakışmış üç gaffurada:))

    YanıtlaSil
  4. canım çalış senin de olsun 3 gaffur ama zaten var:))

    YanıtlaSil

Hürriyet

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...