29 Ocak 2012 Pazar

Güney ve Kağan 'nın Sinema Keyfi

Bugünü Güney ve Kağan Günü ilan ediyorum. İtirazı olan var mı?Varsa itirazı olan  şimdi konuşsun yada ebediyen sussun.:))                        
                                                                 İşte Macera Başlıyor

 






     



Güney ve Kağan" Neşeli Ayaklar 2"  filminde buluştular .Gün onların günüydü, anladım ki çocuklarda kendi yaşıtlarının yanında daha mutlu oluyorlar. Günümüz hamburger yiyerek başladı, sonra film ve en sonunda oyun parkı ile sonlandı. İtiraf edeyim 3 saat  neşeli, mutlu ve benim içinde bir o kadar huzurlu geçti.Filmde yanımda oturanlar 4 yaşında çocuk değil de sanki ergenliğe girmiş delikanlılardı.  Kendi aralarında konuşmaları şakalaşmaları birbirlerini uyarmaları   beni çok şaşırttı.Sanki sinemaya onları ben değil de onlar beni götürdü.  Bir ara  bu çocukların yanında ne işim var bile dedim ama kendimi çabuk toparladım ve yönetimi küçük afacanlara kaptırmadım. 

1 yorum:

Hürriyet

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...