24 Ocak 2012 Salı

Güneyin Muhteşem Halısı

İnsan evde olunca ne yapacağını şaşırıyor galiba .. Aras'ı doğum yaptıktan sonra , 3. ayda can sıkıntılarım başlamıştı. Kendime vakit ayırmak istiyordum ama bu mümkün değildi. En sonunda aklıma daha önce sakallı ipten   yaptığım ve beğenmediğim sökmeye çalıştığım ve onu bile sökemediğim paspas aklıma geldi. Dolabın altında  iki yıldır sökülmeyi bekliyordu.Büyük bir azimle paspası elime aldım ve başladım örmeye ... Her akşam sıkıldığımda çocuklar uyuyunca terapi amaçlı hiç bir şey düşünmeden ördüm ördüm. Amacım halı yapmaktı ve öyle de oldu. Yaklaşık iki yılda sökemediğim paspası 1 ay da kocaman Güneyin odasına halı haline getirdim. Ama bu halı için ne kadar ip gitti onu hatırlamıyorum .Aslında bu ipten halı yapmak büyük bir maceraya atılmak gibi birşey di.. Çünki 2 yıl önce aldığım ipi bulabilmem büyük şans... 

Galiba;
 5 kiloya yakın ip
8 numara şiş
6 adet sarı renkte yün
Maliyeti de yaklaşık 100 TL
Halıyı  3 parça eşit parça şeklinde ördüm ve sonra tığla birleştirdim.

                               İşte karşınızda benim  "Muhteşem Halım"




2 yorum:

  1. Halının güzelliğini fotoğrafta yansıtamamışsın arkadaşım:=)

    YanıtlaSil
  2. Akşam çektim de o yüzden .Fırsat bulursam gün içinde resmini çekerim...

    YanıtlaSil

Hürriyet

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...